Intrebari frecvente

 

Preturi si taxe (TVA)


Facturare in EUR si TVA romaneasca. Toate comenzile sunt expediate de la centrul nostru de distributie in Germania.

Putem emite facturi de asemenea fara TVA daca la plasarea comenzii ne precizati numarul TVA european. (Exemplu de numar TVA european: RO999999B9)

Bunurile se expediaza pe teritoriul european (inclusiv in Romania) fara taxe vamale. 




Care sunt taxele de transport?


Pe teritoriul Uniunii Europene: livrare gratuita (prin serviciul de curierat UPS) la o comanda cu valoare minima neta de 200,00 EUR.

Pentru comenzi sub aceasta valoare percepem o taxa suplimentara de 9,90 EUR pentru ambalaj si expediere.

Pentru mai multe detalii despre taxele de transport corespunzatoare fiecarei tari accesati “Conditii de livrare si plata”.

Pentru livrari in afarea teritoriului european va rugam sa ne contactati. – Facturarea se face fara TVA.

*Pentru bunuri voluminoase sau articole de greutate taxele de livrare vor fi calculate in functie de marime si greutate.




Care este durata de livrare?


De obicei, timpul aproximativ de livrare este de 3-4 zile lucratoare de la plasarea comenzii. In cazul in care produsele dorite nu se afla in stock, se vor livra posterior de indata ce stock-ul nostru a fost aprovizionat.

OrthoDepot acopera taxele de transport pentru livrarile partiale indiferent de valoarea acestora.

Pentru comenzi extrem de urgente va rugam sa contactati departamentul pentru clienti inainte de plaseara acestora la telefonul +49 911 / 274 288 -15 sau pe mail: info@orthodepot.eu 
 



Cum pot plati?


 Achitati comenzile prin card bancar (MasterCard, Visa, American Express):

 Cardul dvs. va fi debitat direct la momentul achiziției în magazin cu suma totală, inclusiv TVA-ul românesc (TVA).

 Odată cu livrarea, veți primi o factură pentru achiziția completă.
 
 Dacă articolele individuale nu pot fi expediate imediat, acestea vor fi livrate ulterior cu o notă de livrare (fără recalculare).
 
 Dacă, atunci când ați comandat, ați specificat codul dumneavoastră fiscal european, TVA-ul vă va fi creditat pe cardul dumneavoastră de credit după verificare.



Notă:

Tranzacția cu cardul meu de credit a fost blocată? Ce pot face?

Pentru a evita fraudele, multe plăți cu cardul de credit sunt blocate de către bancă.

Vă rugăm să sunați la numărul de telefon de pe cardul dumneavoastră de credit și să informați banca că plata este în regulă. 

Data viitoare când veți face cumpărături la OrthoDepot, plata ar trebui să fie acceptată imediat.

 



Relatii clienti OrthoDepot


Pentru intrebari, neclaritati sau sugestii ne puteti contacta de luni pana joi intre orele 9.00-18.00 si vineri intre orele 9.00-16:30 (ora Romaniei) la telefonul +49 911 / 274 288 -15 sau prin e-mail: info@orthodepot.eu

Pentru mai multe detalii de contact accesati pagina de contact.

[engleza]   0049 911 274 288 -15  

[spaniolal]   0049 911 274 288 -14

[franceza]   0049 911 274 288 -13

[italiana]   0049 911 274 288 -12

[germana]   0049 911 274 288 -0